ENG

პლასტიკური და ID ბარათების წამკითხველების შესყიდვაზე

დასახელება

პლასტიკური და ID ბარათების წამკითხველების შესყიდვაზე

განაცხადის შემოტანის ბოლო ვადა

29 აგვისტო, 2019

აღწერილობა

 
 
 
სააქციო საზოგადოება „ლიბერთი ბანკი“
 
 
სატენდერო   დოკუმენტაცია
 
 
პლასტიკური და ID ბარათების წამკითხველების შესყიდვა
 
 
2019 წელი 
 
 
1. შესყიდვის ობიექტი
1.1 პლასტიკური და ID ბარათების წამკითხველების შესყიდვა ორ ლოტად, ფასების ცხრილის (დანართი N1) შესაბამისად.
 
2. პრეტენდენტის მიერ წარმოსადგენი დოკუმენტ(ებ)ი 
 

კომპანიის მიმოხილვა:

საქმიანობის მოკლე აღწერილობა, კლიენტების სია, რეკომენდაციები 

განიხილება კომპანიები, რომლებიც მინიმუმ 3 წელიწადია დაფუძნებული; 

ინფორმაცია დამფუძნებლ(ებ)ის და მფლობელ(ებ)ის შესახებ;

კომპანიის სერთიფიკატები (ასეთის არსებობის შემთხვევაში);

სატენდერო წინადადება ფასების ცხრილის მიხედვით (დანართი N1);

ინფორმაცია მოწოდების ვადებსა და პირობებზე;

ინფორმაცია საგარანტიო ვადებსა და პირობებზე;

ინფორმაცია წარსულში ანალოგიური გამოცდილების შესახებ; 

ცნობა საგადასახადოდან დავალიანების არ არსებობის შესახებ;

რეკვიზიტები;

საკონტაქტო პირის (პროექტის მენეჯერის) მონაცემები.

შენიშვნა:
- განიხილება მხოლოდ ის წინადადებები, რომლებიც მოიცავს ზემოთ ჩამოთვლილ ყველა პუნქტს.
 
3. შესყიდვის ობიექტის მიწოდების ვადა, ადგილი და მიწოდების პირობა
3.1 საქონლის მოწოდება უნდა განხორციელდეს შემდეგ მისამართზე: ქ.თბილისი, სერგო გუჯეჯიანის პირველი ჩიხი N 12, სს „ლიბერთი ბანკის“ აეროპორტის მიმდინარე სასაწყობე ფართი;
შენიშვნა:
- საქონლის მიწოდება უნდა მოხდეს სამუშაო საათებში;
 
4. პრეტენდენტის წინადადების ფასი და ანგარიშსწორების პირობები  
4.1.ხარჯები, რომლებიც სატენდერო წინადადების ფასში არ იქნება გათვალისწინებული, არ დაექვემდებარება ანაზღაურებას; 
4.2 ბანკის მიერ ანაზღაურება განხორციელდება ფაქტიურად მოწოდებული საქონლის  მიღება-ჩაბარების აქტის, საგადასახადო ანგარიშფაქტურისა და სასაქონლო ზედნადების წარმოდგენიდან  10 (ათი) სამუშაო დღის განმავლობაში;
4.3 მომწოდებელი კომპანიის მხრიდან საავანსო თანხის მოთხოვნის შემთხვევაში, თანხის ჩარიცხვა მოხდება მხოლოდ შესაბამის თანხაზე ბანკისთვის მისაღები საბანკო გარანტიის წარმოდგენის შემთხვევაში.
 
5. ზოგადი პირობები
5.1 პრეტენდენტის მიერ მოწოდებული ყველა დოკუმენტი ან/და ინფორმაცია ხელმოწერილი და ბეჭედდასმული (ბეჭდის არსებობის შემთხვევაში) უნდა იყოს უფლებამოსილი პირის მიერ (საჭიროების შემთხვევაში წარმოდგენილი უნდა იქნას მინდობილობა);
5.2 სატენდერო დოკუმენტაციით მოთხოვნილი ყველა დოკუმენტ(ებ)ი წარმოდგენილ უნდა იქნეს ქართულ ენაზე; დოკუმენტების და ინფორმაციის უცხოურ ენაზე წარდგენის შემთხვევაში მათ უნდა დაერთოს ნოტარიულად დამოწმებული ქართული თარგმანი;
5.3 გამარჯვებულ პრეტენდენტთან ხელშეკრულება გაფორმდება, ხელშეკრულების დრაფტის (დანართი N2) მიხედვით. ხელშეკრულების ხელმოწერაზე უარის თქმა ავტომატურად გამოიწვევს პრეტენდენტის დისკვალიფიკაციას და შავ სიაში მოხვედრას.
5.4 პრეტენდენტს უფლება აქვს მონაწილეობა მიიღოს ერთ ლოტშიც;
5.5 ტენდერში გამარჯვებული გამოვლინდება ლოტების მიხედვით;
5.6 გამარჯვებული პრეტენდენტი ვალდებულია გააქტიურებული ჰქონდეს საბანკო ანგარიში სს“ლიბერთი ბანკში“;
 
6. ინფორმაცია პრეტენდენტებისათვის
6.1 შემოთავაზების წარმოდგენის ბოლო ვადა: 2019 წლის 29 აგვისტო 17:00 საათი. ადგილმდებარეობა: სს „ლიბერთი ბანკი“, ი.ჭავჭავაძის გამზ. #74, ქ.თბილისი, 0162.
6.2 სატენდერო წინადადებები წარმოდგენილი უნდა იყოს დალუქულ კონვერტში, რომელზეც მიუთითებული უნდა იყოს შემდეგი ინფორმაცია: პრეტენდენტის დასახელება, საკონტაქტო ინფორმაცია, სატენდერო კომიტეტი, სს „ლიბერთი ბანკი“ (ტენდერი პლასტიკური და ID ბარათების წამკითხველების შესყიდვაზე ორ ლოტად).
6.3 სატენდერო დოკუმენტაციასთან დაკავშირებული განმარტებების მიღება პრეტენდენტს შეუძლია სატენდერო კომისიის აპარატში: ქ.თბილისი, ი.ჭავჭავაძის გამზ. #74, მე-8 სართული, შესყიდვების მენეჯერი შორენა თავაძე  მობ:  595 901 200, ელ-ფოსტა:  Shorena.tavadze@lb.ge; ტექნიკურ საკითხებზე- ავთანდილ კავრელიშვილი მობ: 593 541-531; ელ.ფოსტა: avtandil.kavrelishvili@lb.ge
      
7. ნიმუშ(ებ)ის წარმოდგენა
7.1 მოთხოვნის შემთხვევაში პრეტენდენტმა არაუგვიანეს 2 სამუშაო დღისა უნდა წარმოადგინოს მოსაწოდებელი საქონლის ნიმუში მისამართზე: ქ.თბილისი, ი.ჭავჭავაძის გამზ. #74, სს „ლიბეთი ბანკი“.